09:03 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پارس خودرو

موافقت سازمان محیط زیست با شماره‌گذاری رنوها به شرط عرضه با مدل ۹۸
نماد برتر- به دنبال از سرگیری شماره‌گذاری خودروهای رنو دپو شده در پارکینگ‌های پارس‌خودرو، معاون مهندسی شرکت پارس‌خودرو، با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های زیست محیطی با شماره‌گذاری رنوهای دپو شده با مدل سال ۱۳۹۹ موافقت نشد، اعلام کرد که موافقت سازمان محیط زیست با ترخیص و شماره‌گذاری این خودروها مشروط به عرضه با مدل سال ۱۳۹۸، اخذ شده است.
معرفی ۲۰ سهمی که بیشترین ریزش قیمت را با ۸۱ تا ۶۰ درصدی ثبت کردند
نماد برتر- معاون بازار شرکت بورس گفت: امکان انجام معاملات روزانه از امروز میسر است اما تغییرات در زمان پیش گشایش به زودی اعمال می شود.
"خپارس" برنامه افزایش سرمایه ۴۱۸ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها داد
نماد برتر- پارس خودرو از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۴۱۸ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد تا به شرکتی 11.7 هزار میلیارد تومانی تبدیل شود.
"خپارس" مجوز افزایش ۲۷ درصدی فروش محصول کوییک آر را گرفت
نماد برتر- پارس خودرو از دریافت مجوز افزایش ۲۷ درصدی نرخ فروش محصول کوییک آر خبر داد که از اول آبان با قیمت ۱۲۲.۵میلیون تومانی قابل اعمال است .
بازگشت ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی به تابلو معاملات و توقف سه نماد
نماد برتر- در روز رشد شاخص ، نماد ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی آماده بازگشایی بدون محدودیت نوسان و با محدودیت شدند و نماد سه شرکت هم بسته شد.
پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور تولید شد/ ۲۲ محصول سه ستاره
نماد برتر- اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت از تولید پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور سال جاری خبر داد.
۳۲ شرکت بورسی بازارگردان‌دار شدند
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۳۲ شرکت در بورس اوراق بهادار آغاز شد.
بازارگردانی سایپا و ۱۰ زیرمجموعه، بورس ، گل گهر و ۱۲ شرکت دیگر آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام سایپا و ۱۰ زیرمجموعه، بورس تهران، گل گهر و ۱۲ شرکت دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه شروع شد .
معاملات مشکوک "خپارس"، پنج سرمایه گذاری، سه سهم سیمانی + ۶ نماد
نماد برتر- در روز افت بیش از ۲۳ هزار واحدی شاخص ، پنج شرکت سرمایه گذاری، پارس خودرو ، سه سهم سیمانی به همراه ۶ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
شماره‌گذاری محصولات رنو آغاز شد
نماد برتر- به دنبال انتشار ویدئوهایی مبنی بر عدم شماره‌گذاری برخی محصولات شرکت پارس‌خودرو به دلیل تطابق نداشتن با استاندارهای آلایندگی و در نتیجه توقف آن‌ها در پارکینگ این خودروساز، سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای مجوز شماره‌گذاری خودروهای دپو شده را صادر کرد.
تولید ۴۰۵ هزار خودرو سواری در نیمه نخست سال جاری
نماد برتر- اعلام صورت‌های مالی خودروسازان بزرگ کشور به بورس نشان می‌دهد که تیراژ تولید آن‌ها در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حاکی از افزایش ۱۰ درصدی تیراژ تولید خودروهای سواری دارد.
آمار تولید ۶ ماه اول پارس خودرو با ۵۲ هزار دستگاه و رشد ۸ درصدی
نماد برتر- شرکت پارس خودرو طی نیمه اول سال جاری قادر به تولید ۵۲ هزار دستگاه انواع خودروی سواری شد که در مقایسه با مدت مشابه قبل ۸ درصد بیشتر است .
جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سواری
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال منتشر شد.
بورس به لطف فلزی‌ها و معدنی‌ها رشد کرد
پایگاه خبری راد: علی‌رغم افت قیمت‌ها در بورس در دو روز گذشته امروز شاخص بورس به مدد فلزی‌ها، معدنی‌ها، پالایشی‌ها و پتروشیمی‌ها توانست کانال ۲۱۱ را باز پس گیرد.